
Çoook tatsız konular ya. Aşırı ihtiyacım yoksa ve kardeşimle kötü olacaksam çekilirim gibi

Çoook tatsız konular ya. Aşırı ihtiyacım yoksa ve kardeşimle kötü olacaksam çekilirim gibi
Böyle şeylerde kardeşlerim ile kavga etmem onlarda benimle etmez dünya malı için kalp kırmayız mal mülk parayla elde edilirde kardeş parayla bulunmaz. Benim görüşüm bu
Bekar olsaydı evet çekilirdim ama kendisi evli olduğu için dış kapının dış mandalı olan bir adamın ailemin mirasından bir ihtimal yararlanacak olmasına razı gelmem. Ki annem ve babamda bunu istemez.
E sende evlenirsen miras kime kalacak?
Ablanizin kocasi diş kapinin dış mandalı da ablanız evin icinden çok art niyetli bir düsünce yapısı. Sagliklı gelmedi.
Duruma göre değişir. Hakkımı yutmak zorunda değilim ama kavga da etmek istemem. Uyumlu şekilde paylaşılabiliyorsa ne ala, ama adaletsizlik varsa sessiz kalmam.
Gardenya selam 🌸 Konu gerçekten tatsız ama konuşmak lazım 🙃
Ben olsam tamamen hakkımdan vazgeçmem. Çünkü miras sadece bugün değil yarın da lazım olabilir, kış geldi mesela masraflar arttı, hayat belirsiz 🥶🔥
Kardeşle kötü olmadan da orta yol bulunabilir. Hakkını alıp yine “gönlümden bu kadar kopuyor” diye jest yapabilirsin. Hem ilişkiniz korunur hem emeğini çöpe atmamış olursun 💛
Cevap
6Cevap
Duruma bağlı. haklı bir paylaşım varsa neden kötü olayım
Ben pedere şimdiden söyledim. Ablamlara paylaştır beni karıştırma dedim yer yurt istemiyorum aman
Helallll beeee
Haktan vazgeçilmemeli, herkes hakkını hakkı olduğunca almalıdır.
İlla birinin vazgeçmesi gerekiyorsa yazı tura atalım
Niye vazgeçeyim? Kötü olmamak için oturur güzelce detaylıca anlaşırım
herkese eşit olacak şekilde kabul ederim.
Kötü olmak pahasına Kuruş hesabı yapıyorsa silerim
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?