İnsan kimseyle iletişimi olmadan yalnızca yaşayabilir mi?

Yoksa iletişim içinde olmak bir ihtiyaç mıdır?

Güncellemeler
+1 yıl
Yaşayamaz yaşasa da depresyonda olur
İskandinav ülkeleri en bariz örnekleri
İnsan kimseyle iletişimi olmadan yalnızca yaşayabilir mi?
Cevapla