Güncellemeler
+1 yıl
Yaşayamaz yaşasa da depresyonda olur
İskandinav ülkeleri en bariz örnekleri
İskandinav ülkeleri en bariz örnekleri
Yoksa iletişim içinde olmak bir ihtiyaç mıdır?
Evet bence yaşar ama zor olur o insan için çünkü her insanın sevgiye ya da arkadaş ihtiyacı vardır.. illa dertlerini paylaşacak sohbet edeceği..
Cevap
7Cevap
Yaşayabilir belli bir süre bir yıl iki yıl 5 yıl olduysa sıkıntı var demektir
Belirli bir süre yaşar ama sonra akıl sağlığı elden gider
Her insan yapamaz. Delirirsin bir müddet sonra zor.
Herkesten nefret ediyorum adası olsa da gitsem diyorum bazen
realda olmasada sanalda lur illa
Canın sıkılmaz mı
Evett
Yasiyorum ben
Zor bence
Yaşayabilir ama ne kadar mutlu olur tartışılır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?