Merhabalar,31 yaşındayım 1 yaşına girmek uzere olan bir kızım var.. Kendimi cok mutsuz hissediyorum bazen tüm gün evden , yataktan çıkmak istemiyorum bazen de tüm gece dışarda olmak gezip tozmak istiyorum mesela bayramda sabaha dek dışardaydım o zaman eğlemistim ama şu an tam tersi bu surekli degişiyor.
Aile şirketimiz var evlenene dek cok aktif calisiyordum ve mühendisim. Kocamla evlenme sebebim sadece cocuk sahibi olmakti sessiz , sakin ve yakısıklı diye evlendim bunu kimseye itiraf edemesem de tek sebep buydu yoksa evlenmek gibi bir dusuncem yoktu.. Su an kocamı maddi olarak olarak çok pasif buluyorum ve biraz geç algılıyor bazı seyleri. Bazen bilerek kavga cikartiyorum, mesela annesi ve ablasıyla da durduk yerde tartisma cıkardım gorusmuyoruz sanki kocamdan intikam aliyorum bu yaptiklarimla sebebini bilmiyorum. Boşanmak istesem net bir sebep olmadigi icin ailem devreye girecek süreç uzayacak belki de cirkinleşecek bilmiyorum. Sürekli arastiriyorum boşanıp yurt disina gitsem kızımla oraya yerleşsem, ailem sık sık gelse o şekilde mutlu olabilirim belki , denemeden bilemem ama şu an hic iyi degilim...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer