Evliyim ve mutsuzum, hayat neden bu kadar zor?

Merhabalar,31 yaşındayım 1 yaşına girmek uzere olan bir kızım var.. Kendimi cok mutsuz hissediyorum bazen tüm gün evden , yataktan çıkmak istemiyorum bazen de tüm gece dışarda olmak gezip tozmak istiyorum mesela bayramda sabaha dek dışardaydım o zaman eğlemistim ama şu an tam tersi bu surekli degişiyor.

Aile şirketimiz var evlenene dek cok aktif calisiyordum ve mühendisim. Kocamla evlenme sebebim sadece cocuk sahibi olmakti sessiz , sakin ve yakısıklı diye evlendim bunu kimseye itiraf edemesem de tek sebep buydu yoksa evlenmek gibi bir dusuncem yoktu.. Su an kocamı maddi olarak olarak çok pasif buluyorum ve biraz geç algılıyor bazı seyleri. Bazen bilerek kavga cikartiyorum, mesela annesi ve ablasıyla da durduk yerde tartisma cıkardım gorusmuyoruz sanki kocamdan intikam aliyorum bu yaptiklarimla sebebini bilmiyorum. Boşanmak istesem net bir sebep olmadigi icin ailem devreye girecek süreç uzayacak belki de cirkinleşecek bilmiyorum. Sürekli arastiriyorum boşanıp yurt disina gitsem kızımla oraya yerleşsem, ailem sık sık gelse o şekilde mutlu olabilirim belki , denemeden bilemem ama şu an hic iyi degilim...

Evliyim ve mutsuzum, hayat neden bu kadar zor?
Cevapla