18 yaşındayım ama renovasyon yaptıracağım bittiğindw 19 olurum
Sizce 19 yaşında tek yaşamak nasıl olur
ailemle zaten bir sıkı bağım yok fazla ailecek bir şeylerde yapmayız
ben çocukluktan beri kendi başıma takılmayı seven birisiyim
18 yaşındayım ama renovasyon yaptıracağım bittiğindw 19 olurum
Sizce 19 yaşında tek yaşamak nasıl olur
ailemle zaten bir sıkı bağım yok fazla ailecek bir şeylerde yapmayız
ben çocukluktan beri kendi başıma takılmayı seven birisiyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bak ben 4 kisilik yurt odasindan tek kisilik odaya gectim ama inanilmaz yalnizlik hissiyati okustu ben ailemle hic amlasamazdim bile ama annemi cok ozluyorum
Asko ben 21 yaşına gircem tek uyumaya korkuyorum ışığı açık bırakıp yatıyorum valla helal sana😂
Hayalin iyiymiş kanks çok çalış gerçekleşir belki
☺️ merak etme gerçekleşti
Hı hı 😂😂
🤷🏻♀️ beni burada bilenler biliyor neden yalan söyleyeyim ki, birkaç senedir bu sitedeyim başlarda yalan söylerdim ama artık hwp dürüstüm ve genelde her yaptığımı paylaşırım
Kuzum madem samimisin sözleşmenin bil olan kısmını kapatıp foto atar mısın? 😘😘
Bilgi olan
Bil mi? Neden fotoğraf istiyorsun, atmam herhalde zaten elimde yok yarın büroda olucak. Ama kanıt istersen yaza doğru evime geçerim ve paylaşırım
Şizofreni başlangıcı olarak hastaneye gitmelisin benim umrumda olmaz senin doğru söyleyip söylememen ama sağlığın açısından randevu al
Ahaha saçmalıyorsun.
Araştır
Tek kalamıyosun çoğu zaman.. kendimden biliyorum
zaten annemler uzakta değil 10 dakika onlar belki çay içmeye gelirşer sıkıldıklarında
Aaa evet. Keşke biraz daha uzakta tutsaymışsın
Hayıır annemi özlerim ben
Kıyamam yaaa
Tek yaşamak eğlenceli olabilir neticede özgürsün.
Yaniii ebetty
Hemde balkonuma kümes teli gibi yaptıracağım kuşlarım birde kedim kaçmaskn diye
Orası senin özel hayatın, beni ilgilendirmez.
Tek yaşamak hem iyi hem kötü
Pp deki çocuğun adi Erkan mı
Kafayı bozmazsan iyi knk
Nasıl bozmasam?
Genelde ilk zamanlar çok sıkıntı olmaz ama ilerleyen sürelerde cinler biraz dürtülerini zorlayabiliyor senin yalnız kalmanı fırsat bildiklerinden biraz kendilerini hatırlatıyorlar
İnançlı değilim😂
Sen de mi tek kaliyorsun
Ben uyarımı yapayım kankacığımda 🤔 başka inançlara göre de şeytan çarpması gibi bir şeyde denilebiliyor. Yalnız kaldığım dönemlerde başıma geliyordu az daha
Eee yani