Yarın ilk dairemin sözleşmesini imzalayacağım! Sizce tek yaşamak eğlenceli olacak mıdır?

18 yaşındayım ama renovasyon yaptıracağım bittiğindw 19 olurum

Sizce 19 yaşında tek yaşamak nasıl olur

ailemle zaten bir sıkı bağım yok fazla ailecek bir şeylerde yapmayız

ben çocukluktan beri kendi başıma takılmayı seven birisiyim

Yarın ilk dairemin sözleşmesini imzalayacağım! Sizce tek yaşamak eğlenceli olacak mıdır?
Cevapla