Arkadaşımla 1+1 eve çıkacağız. Sizce asgari ücretle yapabilir miyiz?

1+1 ev e çıkıcaz arkadaşımla. Sizce askeri ücretle yapabilir miyiz? Ailelerde biraz baskıcı özellikle onun için

Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle onun için derken ailelerimiz baskıcı onun için özellikle diyorum. İkimizinde aynı ve ev arkadaşımın zaten o uygun bisiler yapacak memur falan olmaya gerekli şeyler yok.
Arkadaşımla 1+1 eve çıkacağız. Sizce asgari ücretle yapabilir miyiz?
Cevapla