Robot olsaydik mumkundu ama duygularimiz var tabularimiz deerlerimiz guven duygumuz... Yani olmaz
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kötü bitmedi öyle hakaret küfür vs olmadı ama ayrildiktan hemen sonra sevgili yapmis ve 3 ay sonra karşılaştık ayak üstü sohbet ettik. 3 gün sonra cinsel mesaj attı. Sevgiliyken de. cting yapmıştık. Önce çok kızdım ama sonra ayrıldım dedi o kadar öfkelenmedim fakat ona eşlik de etmedim. Bi kaç cümlesinde ayrildiktan sonra gece vana ya dedj. Yeniden denesem mutlu olabilir miyim
Biz sevgiliyken yaptık. Ayrildikgan sonra karşılaştık o bana yazdı libidosu yüksekti istedi de ama ben hayatında biri var ben kimseye boyle bisey yapmam dedim. Ayrıldım dedi. Eşlik etmedim ama video falan atmasına da ses etmedim
Olabilir ama nasıl bitmişti ilişkiniz ona da bağlı biraz
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kötü bitmedi öyle hakaret küfür vs olmadı ama ayrildiktan hemen sonra sevgili yapmis ve 3 ay sonra karşılaştık ayak üstü sohbet ettik. 3 gün sonra cinsel mesaj attı. Sevgiliyken de. cting yapmıştık. Önce çok kızdım ama sonra ayrıldım dedi o kadar öfkelenmedim fakat ona eşlik de etmedim. Bi kaç cümlesinde ayrildiktan sonra gece vana ya dedj. Yeniden denesem mutlu olabilir miyim
Yok öylesiyse deneme bak ben ihanete uğradım defalarca ölümden döndüm ondan hiç vazgeçmedim halada vazgeçmiş değilim hala aklımda ve biraz sorunlu kavgalı bitti ilişkimiz ama yinede unutamadım onu şu an sevgilisi var fakeden takip etmiştim sonra sildim o gününü gün ederken ben hep onu düşündüm gerek yok öyle eskiyse gözü dışardaysa ayran gönüllüyse gerçekten bulaşma başın ağrır
Olabilir, bir süre mutlu olmuştuk ama yine de ayrılıktan kaçamadık...
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kötü bitmedi öyle hakaret küfür vs olmadı ama ayrildiktan hemen sonra sevgili yapmis ve 3 ay sonra karşılaştık ayak üstü sohbet ettik. 3 gün sonra cinsel mesaj attı. Sevgiliyken de. cting yapmıştık. Önce çok kızdım ama sonra ayrıldım dedi o kadar öfkelenmedim fakat ona eşlik de etmedim. Bi kaç cümlesinde ayrildiktan sonra gece vana ya dedj. Yeniden denesem mutlu olabilir miyim
Kötü bitmedi öyle hakaret küfür vs olmadı ama ayrildiktan hemen sonra sevgili yapmis ve 3 ay sonra karşılaştık ayak üstü sohbet ettik. 3 gün sonra cinsel mesaj attı. Sevgiliyken de. cting yapmıştık. Önce çok kızdım ama sonra ayrıldım dedi o kadar öfkelenmedim fakat ona eşlik de etmedim. Bi kaç cümlesinde ayrildiktan sonra gece vana ya dedj. Yeniden denesem mutlu olabilir miyim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Robot olsaydik mumkundu ama duygularimiz var tabularimiz deerlerimiz guven duygumuz...
Yani olmaz
Kötü bitmedi öyle hakaret küfür vs olmadı ama ayrildiktan hemen sonra sevgili yapmis ve 3 ay sonra karşılaştık ayak üstü sohbet ettik. 3 gün sonra cinsel mesaj attı. Sevgiliyken de. cting yapmıştık. Önce çok kızdım ama sonra ayrıldım dedi o kadar öfkelenmedim fakat ona eşlik de etmedim. Bi kaç cümlesinde ayrildiktan sonra gece vana ya dedj.
Yeniden denesem mutlu olabilir miyim
Karisik anlattin onla sevgiliyken mi seksting yaptiniz? Onla beraberken mi cinsel mesaj atti?
Biz sevgiliyken yaptık. Ayrildikgan sonra karşılaştık o bana yazdı libidosu yüksekti istedi de ama ben hayatında biri var ben kimseye boyle bisey yapmam dedim. Ayrıldım dedi. Eşlik etmedim ama video falan atmasına da ses etmedim
Sevgilisi var belkide yalan soyledi. Bu cocuk yaramaz biri sende biliyorsun uzulme bitmisken kurtar kendini
Olabilir ama nasıl bitmişti ilişkiniz ona da bağlı biraz
Kötü bitmedi öyle hakaret küfür vs olmadı ama ayrildiktan hemen sonra sevgili yapmis ve 3 ay sonra karşılaştık ayak üstü sohbet ettik. 3 gün sonra cinsel mesaj attı. Sevgiliyken de. cting yapmıştık. Önce çok kızdım ama sonra ayrıldım dedi o kadar öfkelenmedim fakat ona eşlik de etmedim. Bi kaç cümlesinde ayrildiktan sonra gece vana ya dedj.
Yeniden denesem mutlu olabilir miyim
Yok öylesiyse deneme bak ben ihanete uğradım defalarca ölümden döndüm ondan hiç vazgeçmedim halada vazgeçmiş değilim hala aklımda ve biraz sorunlu kavgalı bitti ilişkimiz ama yinede unutamadım onu şu an sevgilisi var fakeden takip etmiştim sonra sildim o gününü gün ederken ben hep onu düşündüm gerek yok öyle eskiyse gözü dışardaysa ayran gönüllüyse gerçekten bulaşma başın ağrır
Olabilir, bir süre mutlu olmuştuk ama yine de ayrılıktan kaçamadık...
Kötü bitmedi öyle hakaret küfür vs olmadı ama ayrildiktan hemen sonra sevgili yapmis ve 3 ay sonra karşılaştık ayak üstü sohbet ettik. 3 gün sonra cinsel mesaj attı. Sevgiliyken de. cting yapmıştık. Önce çok kızdım ama sonra ayrıldım dedi o kadar öfkelenmedim fakat ona eşlik de etmedim. Bi kaç cümlesinde ayrildiktan sonra gece vana ya dedj.
Yeniden denesem mutlu olabilir miyim
Olamazsın...
Hoc imkanı yok mi. Sexting yaptım diye mi böyle oldu
Anlattıklarına bakılırsa olmaz işte...
Bu saatten sonra fb olursunuz ancak
Kötü bitmedi öyle hakaret küfür vs olmadı ama ayrildiktan hemen sonra sevgili yapmis ve 3 ay sonra karşılaştık ayak üstü sohbet ettik. 3 gün sonra cinsel mesaj attı. Sevgiliyken de. cting yapmıştık. Önce çok kızdım ama sonra ayrıldım dedi o kadar öfkelenmedim fakat ona eşlik de etmedim. Bi kaç cümlesinde ayrildiktan sonra gece vana ya dedj.
Yeniden denesem mutlu olabilir miyim
Se. x yapmadik
Tekrar olunmaz yani öyle olsa eski olmazdı