BENDE BAYRAM HARÇLIĞI İSTİYORUM NEDEN YOK?

Yaş geçince neden artık bayram harçlığı verilmiyor. Ben bayram harçlığı istiyorum en çok bana lazım 🤣 5-10 yaşındaki çocuk ne yapacak parayı?

BENDE BAYRAM HARÇLIĞI İSTİYORUM NEDEN YOK?
Cevapla