Ben geldiğimi hissediyorum bundan 10 yıl sonra bu bayramları özler miyim zannetmiyorum. Çocukluğumda ki başkaydı

Bayramınız mübarek olsun 🍭🍬
#inci🍭🍬
Ben geldiğimi hissediyorum bundan 10 yıl sonra bu bayramları özler miyim zannetmiyorum. Çocukluğumda ki başkaydı

Bayramınız mübarek olsun 🍭🍬
#inci🍭🍬
Çocukluğumdaki bayram ile şimdiki bayram arasındaki tek fark çocukken gezdiğim ziyaret ettiğim kadar şimdilerde yapmıyorum. Bayramın 3 günü de akşama kadar dolu olurdu
Daha 19 yaşındayım ama maalesef eski bayramları arıyorum sadece bayramları değil eskiden olan dertsiz tasasız mutlu günleri arıyorum
EİC için teşekkürler 🌸
Yaşlandım demek baklavamiz nerde 😂
Gelene var sjsjs
😀sorulmazki al istediğini
Ayy o ne öyle ya bizim milletimiz abartmadan duramiyor
😀kabul
Cevap
18Cevap
Şahit olduğum tüm bayramlar aynıydı hiç dramatize etmiyorum 😄 bi de yoğun da geçiyo
Bayram köyde güzel geçiyor
Geldim.. o yüzden iki gündür çocukluğumun geçtiği yerlere gidip kendimce hasret giderdim..
Ben de köye gidebilseydim bi
Yaşarken anlamiyor insan
30 lu yaşlar güzel yaşlar
Daha aklı başında
Daha güçlü daha ne istediğini bilen böyle bak bide
Eski bayramların özlemi çok uzun sürmedi ki pandemiden sonra zaten eski bayramları özlemeye başladık.
Cok erken geldim sanki ya 😭 18 kaldım gibi ama kalamadım. Akıp gidiyor
Küçükken büyüklerimiz derdi, şimdi biz büyüdük bizler diyoruz.
Valla bu yaşımda 50 yaşında ki adamlara hak verip kendimi 50 gibi dahi hissediyorum 😅 çünkü harbi Bi bakcaz 50 60 falan. Tabi Allah o kadar ömür verdiyse
Moral bozma dur ya 30 u zor kabul ettim 60 diyor bana jsjsjs
30 harbi çok kritik bir eşik 😅 ama bence çok gençsin. Hiç moralini bozma. Hatta görselde bilmesem 23 falan derim yaşına
Teşekkür ederim sağolasin ne kadar yüce gönüllüsün😃
Rica ederimm😅✴️
Eski bayramlar yok evet ama o yaşa da gelmedimmm
Elimi öpenlere şeker ve harçlık veriyorum, aynı çocuklar ikinci gün yine gelmiş 😄
Bayramın mübarek olsun 🍬✨ Nostalji seven biri olarak bunu yıllardır diyorum
Tam o yaşın rampasındayım. Tırmanıyorum ama geri de kayıyor gibiyim.
Coktannn geldide geciyor bile...
Sanada iyi bayramlar
Ben dogru duzgun bayram yasamadim bayram bana cogu zaman gelmedi. O yuzdende diyemiyorum
Senden büyüğüm. Evet diyorum bende😀
Aynı yaştayız jxjs
32 yim ben😀
Haziranda bende 32 olacağım 😒
Ben kasımda 32 oldum😊
Bayram ile alakam yok geldik gördük gidiyoruz
Bayram tatil olduğu sürece demem ben 😂
Geldim, tam olarak o yaşta hissediyorum.
Yasli amca prpfili canlamdi gozumde
Bana hergün bayram sıkıntı yok
Bunu söylemek çok kolay olmasa da evet..
geldim evet 😕
O yaşlara geldik ne yazık ki
Geldim
Geldim sanırım
Geldim 🥺
Geldim.
Tam o yaşlardayım.
Evet gelmişim
Geldim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?