Nerde o eski bayramlar dediğiniz bir bayram mı geçirdiniz?

Sanki yıllar geçtikçe gelenek göreneğimiz değişiyor ve ben buna çok üzülüyorum diğer ülkelerde noel hiçbir zaman geleneklerini kaybetmez iken bizde maalesef ki yıllar geçtikçe unutulup gidiyor 🥲
Nerde o eski bayramlar dediğiniz bir bayram mı geçirdiniz?
Nerde o eski bayramlar dediğiniz bir bayram mı geçirdiniz?
Cevapla