Sanki yıllar geçtikçe gelenek göreneğimiz değişiyor ve ben buna çok üzülüyorum diğer ülkelerde noel hiçbir zaman geleneklerini kaybetmez iken bizde maalesef ki yıllar geçtikçe unutulup gidiyor 🥲
Nerde o eski bayramlar dediğiniz bir bayram mı geçirdiniz?
Ama insanlar artık korkuyor çocuklarını bir eve bayramlaşmaya göndermesine yıllar geçtikçe insanlar değişiyor suç oranı yüksekken maalesef ki bunlar hep olacak
En İyi Cevaplar