Güncellemeler
+1 yıl
İstanbuldayım, sorun şu ki çekingen birisiyim bak şimdi benim normalde çok arkadaşım vardı hepsi güzel kardeşim yaptı zamanla eleye eleye yalnız kaldım ben de bir sıralar sevgilim felan da vardı alkol yüzünden bıraktı beni enteresan hissediyorum kimi zaman çok mutlu oluyorum kimi zaman da bok gibi Okb var major depresyon anksiyete saymadığı daha neler neler üniversite de bile alkoliktim her gün en az 6-7 biram vardı ama ortam olsun şöyle böyle diye içmezdim kafam güzel olsun diye içerdim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yeni ortamlara girmen gerekiyor abicim
Nasıl gireceğim kanka
Atıyorum spor salonuna git kesin tanışırsın
Denizli şehirde yaşıyorsan insanlarla tanışmayı teklif et hemen tanışırsın
İstanbuldayım, sorun şu ki çekingen birisiyim bak şimdi benim normalde çok arkadaşım vardı hepsi güzel kardeşim yaptı zamanla eleye eleye yalnız kaldım ben de bir sıralar sevgilim felan da vardı alkol yüzünden bıraktı beni enteresan hissediyorum kimi zaman çok mutlu oluyorum kimi zaman da bok gibi Okb var major depresyon anksiyete saymadığı daha neler neler üniversite de bile alkoliktim her gün en az 6-7 biram vardı ama ortam olsun şöyle böyle diye içmezdim kafam güzel olsun diye içerdim
Bence bir psikologa git depresyondan çık, baktın olmuyor psikiyatriye git hap tedavisine basla hapları içince zaten hem kafam güzel oluyor yani mutlu oluyorsun kafaya takmıyorsun hem özgüvenin yerine geliyor. Daha sonra üniversiteden arkadaşlarına yaz az konuştuklarına 1 insan yeter fazla olunca zaten yalnız kalan hep sen olursun ve son olarak sosyal medyadan insanlarla tanış en azından iyi hissettirir
Bende yalnız çok kaldım ve kurtulamadım hele bu ergenlik zamanına gelince insan direkt intihar düşünüyor insanlar yalnızlık güzel falan diyorlarda bence değil her zaman nefret ettim yalnızlıktan böylede devam eder sanırım
İlaç kullanıyorum zaten lustlar 100 mg kafamı güzel yaptığı söylenemez üniversitede ki çocuklar da nasıl söyleyeyim benim çapımda değiller bilgi birikim olarak bana bir şeyler katmıyorlar yani arkadaş dediğin insana bir şey katmalı öyle değil mi? Yanlış mı düşünüyorum en azından derdini paylaşabilmelisin benim anlatmak istediğim eskiden çok sosyal bir adamdım artık sosyalliğim felan kalmadı neden böyle oldu bilmiyorum 🤷
Tranko buskas kullanmanı tavsiye ederim ama haklısın bu zamanda arkadaş yapmakta sıkıntı
1 defa denedim onda da namahlup oldum hayata karşı hap yutup hastane de yattım yok ölmeyi bile beceremedim ergenlik çağlarını atlattık 24 yaşındayım mesleki olarak bilgi birikimim olduğunu düşünüyorum ama gel gör ki bir eziklik duygusu bir tuhaf his anlatılmaz yaşanır derler ya hani ölsem şu an niye demem kendi kendime iyi oldu bile diye düşünürüm bir sıra tasavvufa yöneldim onu da beceremedim yok bir * olmuyor bu hayatta
Hocam doktor reçetesiyle yutuyorum karşın da ağır deli var dkckskc
Yasamak güzel bir şey aslında hemen karamsarlığa bağlama zor günlerin sonunda bizi iyi seyler bekler aslında
Kendi kendini yok etmişsin abim sen
Her şey üst üste gelince böyle oluyor insan
Kesinlikle katılıyorum bende senin gibiydim ama düzeldim ya
Yaşamanın en güzel neyini gördün bu zamana kadar bana anlat
Özelden yazacaktım yazamadım seviye felan bir şeyler diyor
Sevilmek, sevmek zaten sevdiğin olunca hayat mis gibi oluyor, doğa var o kadar çok seviyorum ki, kediler var o kadar tüylüler ki saatlerce onları sevmek bana huzurlu hissettiriyor, ay denizde var saatlerce bakıp mutlu olurum. Yani etrafımda ki her seyden yararlanıyorum
Anasını hadi ordan hayatın da köpeğim vardı oda öldü
Yeni köpek sahiplen yeniden dene her seyi sabit kalmamalısın yoksa bu süreç böyle devam eder
Anasını s2keceğim bu hayata tekrar tutunacağım Kübra
Yap bir çıtır sevgili bak hayatına abicim
Doğru söylüyorsun sağlam bir manita yapıp piyasadan çekilmek lazım
Evet abicim iyi geceler dilerim
İyi geceler kardeşim