Kardeşime istemsiz hep bir sinirim var bunu nasıl düzeltirim?

Bugun bana bir şaka yaptı ve ben buna çok sinirlendim bu çatalı sana bilmem ne bilmem ne dedim anladınız işte korktu biraz ortam sakinlesince neden böyle yaptığımı düşündüm sürekli bağırıyorum tersliyorum ama onun da suçu yok değil şimdi küçük daha diyorum ama çoook haylaz duzeltemiyorum annemle konuşuyorum olmuyor aşırı agresif aşırı derecede hemde kız çok taraf çekiyor bana karşı sanki onun dusmanıyım o derecede aslında bana iyi davransa sırlarımı tutsa diğer abla kardeşler gibi değiliz ondan her şeyi saklıyorum anneme söyler diye o bunu eğlence olarak algılıyor ama değil söylüyorum anlatıyorum he tm diyip geçiştiriyo ne yapmalıyım

Kardeşime istemsiz hep bir sinirim var bunu nasıl düzeltirim?
Cevapla