Evlilik dısı dogacak cocugumun nufusunu ne yapmalıyım?

Biz cok sey yasadık bir araya gelmek ıstemıyoruz babası nufusuna alıyor versem ama herkes kendi üstüne al kendi soyadını ver diyor babanın cocukta bir hakkı olmaın dıye. Ben İlerde cocugum büyüdüğünde bana kızsın istemiyorum yanlıs karar almak ıstemıyorum. Sizce en dogrusu kendi üstüme mi almak babasının soyadını mı alması? Siz olsanız napardınız?

Evlilik dısı dogacak cocugumun nufusunu ne yapmalıyım?
Cevapla