Arkadaşlarım çalıştığım için beni garipsiyor ne yapabilirim?

19 yaşındayım ve koç üniversitesinde okuyorum. Geçen sene ailem hem çok istediğim için hem de doğum günü hediyesi olarak bana bmw i4 aldı. Şu an insanlara hizmet etmeyi ve kahve yapmayı çok sevdiğim için hem okuyor hem de barista olarak bilinen bir kafede çalışıyorum. Giyimim biraz lüks olduğu için de arkadaşlarım biraz sırıtıyor, her gün son model arabayla da kafeye çalışmaya gitmen çok garip diyorlar. Ne yapabilirim? Cidden çok keyif alıyorum ve işi çok seviyorum. Garipsiyorlar
Arkadaşlarım çalıştığım için beni garipsiyor ne yapabilirim?
Cevapla