Güncellemeler
+1 yıl
Ne çok grszkali var burada yav 🥰 defolun l*n
Güncellemeler
+1 yıl
Bazi hemcinslerim sabır cekmelik cidden. Erkekler allah bazilarinizin yardimcisi olsun
Ramazanda bitti, bayram geliyor, yaz geliyor falan filan. Ne yapiyorsunuz nasil gidiyor hayat eyy ahaaali!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
5 aylık kurumuş tütün içtin mi? aynen öyle gidiyor hayatım
Bilmemkine 🤷♀️
umarım bilmessin domuz boku gibi kokuyor
Nasıl olsun iş cikisi memlekete yola çıkacağım. Bakalım nasıl geçecek bayram bakıp görecez sjsj
Çalışmayla gidiyor bayram seyran belli değil offf.
ramazandan öncekisiyle aynı. ittire kaktıra. bayramınız kutlu olsun. bayram bayramdır
iyi gidiyor nolsun, sende nasıl gidiyor?
yüksek promil boş yaşamaya devam
şevvalden 6 gün tutacaz
Ben ramazani zor tutuyom şevvali tutana masallah
bu seme hiç zorlanmadık
Yorucu
Yatiyom
Sıkıcı ve sıradan
Yorucu
Bekarligimin son 5 günü keyfini çıkarıyorum sen
Yenge duymasin
Özledim karımı ya bitse de tatili gelse
Şimdi hangisi dürüst emin olamadim ajsjja Allah bir omür mutluluk versin diyeyim
Yok ya karımı severim. . Ama içimden de olm biraz yaramazlık yap diyor. Diğer yanımda diyorki önündeki poku yedin de başkası kaldi
Umarım karaktersiigimi aciklayabilmisimdir
Anladim. Aman karini aldatma abim. Sanal veya gerçek farketmez. O yapsa hoşuna gitmezdi sende yapma. 🤝🏻👋🏻
Yok 9 senedir hiç yapmadım ama bekarligimi özledim sanırım o yuzden
Ewlenmeden önce liman liman 😅😅😅
O da kötü be. Ama neyse ileriye bakmalı insan. 9 sene baya olmuş. Bende bekarliktan vazgecemiyorumm evlilik cok uzak geliyor. Ama seversem de bağlanirim. Karisik isler
Yaşın seçici olma evresine girdiyse zor bir sendrom
Herşeyi yasadijdan sonra ewlenmeli insan
Ben hep seçiciydim be abi ssjsj yaş 24 yapacak bir şey yok nasipte varsa oluur 🤷♀️ kimseyle bir sey yasamayi tercih etmiyorum ama gezmek tozmak kariyer anlaminda bir seyler rayina girince istiyorum tabi
Daha 24 ya... Dostum ye iç eğlen gez toz çalış... En son otur o masaya oda mantık üzerine olsun
Zaten Şu an önceliğim değil. Ama bir yandan da sevmek aşk vb. Genç yaşta daha keyifli daha heyecanli gibi geliyor
Bsii diyimmi çok güzel şeyler ya... Ama insanın anasını ağlatıyor
Hahah çok içten oldu. Bence de çok doğru. Güzelliği çok ama zor
Ne işle meşgulsn
Öğrenci 🥲
24 yaşında öğrenci,😶😶😶ilk okul 2 de falan siniftami kaldın🙄🙄🙄
Bölüm nddir
Uyuduh sanirim
Aaaa bu ne aşağılama. Kırıcı. Herkesin hayatı aynı ilerlemiyor.
Şaka yapmistm🤬🤬🤬🤬
Benim hayatım 4 sene hiç ilerlemedi hem
Yuvarlanıp gidiyoruz
Sanane
İkile
İyi senden naber