Nikahımız oldu düğün olmadan ayrıldık böyle bir durum yaşayan var mı?

her şey hazırdı düğün yeri kına ev eşyalar balayı aklınıza ne gelirse nazar mı değdi anlamadım inan kavga ettik ayrıldık 10 ay geçti ama ben hala yarım gibiyim kendime gelemedim mahkememiz de sürüyor karşı tarafla hiç iletişim kuramıyorum sizce bu acı nasıl geçer bu şekilde durum yaşayan şahit olan var mı

Nikahımız oldu düğün olmadan ayrıldık böyle bir durum yaşayan var mı?
Cevapla