Ailem bana deli muamelesi yapıyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ailem sürekli benim üzerime geliyo beni disliyo diger kardeşlerimi seviyo beni de dovuyo bana yemek vermiyo hatta önümden aliyolar bı de üstüne dovuyolar ne yapsam yaranamiyorum evin her işini yapıyorum ama yine aynilar bı yaranamadim bı sevmediler beni bana fiziksel ve duygusal şiddet uyguluyolar bana hep saf deli derler işte sen bı doktora git falan hep aşaliyolar alay edip dalga geçerler artık bıktım dayanamıyorum bı insan evladına bunu nasıl yapar ben galiba istenmeyen bı çocuk olarak doğmuşum çünkü annem bana hep keşke sen olmasaydın kim seni sever kimse seni umursamiyo diyo bana biz sanami bakicaz diyolar ama ben gerçekten anlam veremiyorum bunlara neden yani sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar lütfen beni anlayın
Güncellemeler
+1 yıl
Çok çaresizim
Ailem bana deli muamelesi yapıyor ne yapmalıyım?
Cevapla