Ailem bana kötü davranıyor ve baskı yapıyor ne yapmalıyım?

Arkadaslar yaşımın küçük olmasına rağmen ailem bana çok baskı yapıyor. Bi iyi bi kötü davranıyorlar. Mesela yaza girdik ben 9 ay boyunca çok ders çalıştım yazında keyif yapayım diyorum elimde telefonu gördükleri an deliriyorlar. Bide babam mesela mantıksız soru soruyor bende bıkkın şekilde birazda bağırarak cevap veriyorum hemen neden bağırıyorsun filan diyor kavga çıkıyor. İntihar etmeyi düşündüm ama beni sevenler çok üzülür. Başkalarına iyi gözüken ailem bana gelince ağırı baskıcı ve kavgacı. Lütfen fikirleriniz varsa yardım edin
Ailem bana kötü davranıyor ve baskı yapıyor ne yapmalıyım?
Cevapla