Bu gece dualarda buluşmak dileğiyle.. Ettiğimiz dualar kabul olur inşallah.. 🤲🏻 Kadir geceniz mübarek olsun..

Bu gece dualarda buluşmak dileğiyle.. Ettiğimiz dualar kabul olur inşallah.. 🤲🏻 Kadir geceniz mübarek olsun..

Hayırlı kandiller 🙏 ettiğin dualar kabul olur inşallah.. evet benim de içimde bir burukluk var ama bugüne özel değil. genelde öyleyim son zamanlarda
Amin inşallah..
Amin.. 🙏
Amin. Allah razı ol...
Mübarek bir gece ve bin aydan daha hayırlı bir gece. Biz yine de duâlarımızı eksik etmeyelim...
Rabb'im Leyle-i Kadir Gecesinin hürmetine bizleri bu dünyaya nasıl arı-duru, pîru-pak geldik isek yine aynı şekilde ruhlarımızı, bedeninizi ve kalplerimizin de arınmasını lütfetsin, ikrâm etsin dâhi ihsanından da eksik etmesin inşallah.
Mevlâm yollarımızı bir eylesin, menzilimizi kolay eylesin inşallah.
Bedene hapsolmuş, sıkışan, emân isteyen, bi' haber olan, unutulan kalpleri feraha erdirsin dâhi neşesini bula...
Sizlerin de Kandiliniz mübarek olsun. Allah' a emanet olunuz...
Amin inşallah.. Teşekkür ederim..
"Kadir Geceniz mübarek olsun! Bu kutsal gecenin huzur ve bereketi üzerinizde olsun. Dualarınızın kabul olması dileğiyle, sağlık ve mutluluk dolu bir gece geçirmeniz dileğiyle..."
İnşallah olur... ben eski ramazanlar eski kandillerin tadını ve o derin inancı hissedemiyorum..
Kesinlikle eskiden daha güzeldi her şey..
Evet🥺🥺
Teşekkürler @tatlikizzzz34❤️
Rica ederim.. 🥰
Cevap
17Cevap
İçimde ki tek burukluk evde olmayışım ve sağlık problemleri.
İnşallah bir an önce eski sağlığına kavuşursun..
Ami. Cümlemiz inşallah
Amin inşallah..
Amin seninde mübarek olsun dualarımız kabul olsun inşallah
Amin inşallah teşekkür ederim..
Hayırlı kandiller Allah dualarımızı ibadetlerimizi kabul etsin günahlarımızı da affetsin inşaAllah
Amin inşallah..
Hayırlı Kandiller, bu geceyi zehir edenlerde Rabbıme havale ettim
Hayırlı kandiller.. Hayırdır bir şey mi oldu..
Peki.. 😊
bir aydan daha hayırlı gecede çalıştım. x1000 kat maaş aldım mı hayır..
Hayır yok, Hayırlı Kandiller dilerim herkese...
Yok benim gecem ya da bayramım değil Arapların bayramı
Aminn inşallah rabbim dualarımızı izzet-i dergahında kabul ve makbul eylesin inşallah
Burukluk yok. Tüm İslam Alemi'nin Kadir Gecesi mübarek olsun.
Bu resimdeki Gaziantep Millet cami değil mi
Bu arada senin de kandilin Mübarek olsun 😊
Teşekkürler..
Soruyu okumadan önce yoktu
Okuduktan sonra ne oldu.. 🤔
Teşekkür ederim..
Senin de gecen mübarek olsun tatlı 💐
Teşekkür ederim meli.. 🌼
Senin de mübarek olsun
Teşekkürler..
Sevinç var ramazan bitiyo 😀😀😂
Muhakkak oluyor.
o burukluk iki senedir var
Var bayram gelmesin...
İnşallah hayırlısı 😊
Yok hayırlı kandiller
Hayır içimde neden burukluk olsun ki
hayır yok
Hayır yok
Hayır
Annem 💔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?