Öyle bi durumdayım ki yazsam Roman olur ?

10 yıllık evliyim kocamla görücü usulü evlendim hiç sevemedim 2 de çocuğum oldu. Evlilik boyunca maddi manevi psikolojik fiziksel şiddetin her türlüsünü yaşadım. En son geçen sene çok büyük bi kavgamız oldu (dövdü) ayrı kaldık bende o dönem biriyle tanıştım sadece telefon üzerinden görüştük ilk zamanlar çok iyi geldi bana tam istediğim gibi biriydi sonraları madde bağımlısı olduğunu öğrendim sürekli kavgalar etmeye başladık benden tehditle para almaya başladı engelledim başka numaralardan ulaştı bi türlü düşmedi yakamdan. En son yalvarıp yakarıp iletişimi kesmeyi başardım 2 aydır hiç görüşmüyoruz. Ama bana yaptığı bunca kalleşliğe rağmen onu çok özlediğimi fark ettim, bende hala her yerden engelli asla arayıp tekrar bulaşmam ama bu histen nasıl kurtulurum içinden çıkılmaz bi hale geldi hep aklımda.. Bu arada böyle kadınları hep kınardım bunu yapacak son insan benim diye düşünürdüm ama başıma geldi. İçimde çok büyük bi huzursuzluk var nasıl başa çıkılır bunla?
Öyle bi durumdayım ki yazsam Roman olur ?
Cevapla