Kararsızım... Anneme mi inanmalıyım kendime mi?

Annem bir aydan fazla bir süredir bana gizlice antidepresan (cipralex) veriyormuş ve dün itiraf etti. Ona bir şey demedim ve kullanacağımı söyledim ama doktor tavsiyesi olmadan kullanamam ve kullanmak istemiyorum. Annem doktora sorduğunu söyledi ama doktor beni görmeden nasıl teşhis koyabilir? Ben de bir hemşireyim ve kpss hazırlanma sürecindeyim. Psikolojik tedaviye gidemem bu sorun olabilir sicilimde. Ne yapmalıyım?
Kararsızım... Anneme mi inanmalıyım kendime mi?
Cevapla