Allah herkese dengine gore birini yaratmisken benim dengime gore niye birini yaratmamis?

4 yil äptäl bi maymunla oyalandim

onun icin katlandigim sey yuzunden gbermek istiyorum oyle bi utanc

O kadar asagilik kabul edilmez bi yonu vardiki ona merhamet ettim acidim

Kendi degerimden aldim onu yucelttim

Neden siradan normal bi erkege denk gelmedim

neden diger kizlar gibi normal bi erkege denk gelip evlenemedim

İsyan etmek gunah ama bu isyan edilemeyecek gibide degil dusundukce cildiriyorum ya. yalnizligim sevgi acligim ve merhametim yuzunden karsimdakiyle anlasmak icin onun dipteki seviyesine inmisim kendimi ne kadar alcaltmisim

Allah herkese dengine gore birini yaratmisken benim dengime gore niye birini yaratmamis?
Cevapla