Arkadaşlar kendinizle gurur duyuyo musunuz?

Ben kendimle çok gurur duyuyorum mesela bugun iş görüşmesine gittim kendi işimi halledebiliyorum. kimseye minnet etmiyorum. Ben ne ara bu kadar buyudum onu düşündüm💪🏽😊
Yetişkin bir birey olarak kendi işimi kendim yapmak zorundayım.
Arkadaşlar kendinizle gurur duyuyo musunuz?
Cevapla