Yakın arkadaşım sürekli erkeklerden bahsediyor bıktım?

Yani cidden artık o kadar sıkıldım ki konuştuğu başka bi konu yok sürekli erkek şu cocuk bana takıntılı aşık bu bana yazıyo bu bana aşık erkekler çok şanslı ben varım hayır güzel bir kız da değil sokaktan geçen herkes gibi bir kaç abaza ilgi gösteriyor (herkese yapıyorlar) sürekli buna yazan erkeklerin ss lerini ya da tüm gün bunu dinliyorum ki bu da en nefret ettiğim şeydir bir de güya çok erkeğin ona aşık olmasından şikayetçi kendisi ama her yazanla konuşuyor şikayet ediyor gibi yapıp ss leri atıp hava atmaya çalışıyor neyin havası anlamıyorum başka arkadaşım kalmadı küsemiyorum da ama çok bıktım sizin böyle arkadaşlarınız oldu mu erkeklere tavsiyem öyle her kıza yazıp popon kaldırmayın sonra cidden böyle oluyor cok bıktım artık bir de herkesi kendine aşık sanan kız videosu falan beğeniyor kendi değilmiş gibi tek konu erkek erkek ve bundan hoşlanmadığımı da biliyor of cok sıkıldım
Yakın arkadaşım sürekli erkeklerden bahsediyor bıktım?
Cevapla