Sanırım Türkiye de olmayı isterdim, her ne kadar gündüzleri güzel olsa da akşam kendinle baş başa kalınca öylece etrafı izliyor insan
birazcık hüzünlendim o yüzden yazmak istedim
kimse cevap yazmasa da en azından içimi dökmek biraz iyi hissettiriyor
Sanırım Türkiye de olmayı isterdim, her ne kadar gündüzleri güzel olsa da akşam kendinle baş başa kalınca öylece etrafı izliyor insan
birazcık hüzünlendim o yüzden yazmak istedim
kimse cevap yazmasa da en azından içimi dökmek biraz iyi hissettiriyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bazıları öyle sanar
Oraya gidenler Avrupalıları kızlarla takılıyor ve tc kızından kurtuldum dıye seviniyor sende sevın gez toz
Hiç uğraşamam, karı kızla uğraşacağıma iki yabancı kelime ezberlerim daha çok yararıma olur
Mantıklı
Yurtdisiiii bokkkkk gibiiii turkiye deki insanlar Niye buraya ozeniyor
Çünkü bilmiyorlar
O zaman sorun sende
Neden
Her yer karı kız dolu. Sap sap dolaşıyorsan kendi mallığın valla kusura bakma
Her gördüğüm karı kızla takılmak o daldan o dala atlamak mı çözüm? Sana başarılar diliyorum
Başka ne olacak a... M... K...
Neredesin bende yurt disindayim
Nürnberg, sen
Almansin sen ben fransa
Oradami dogdun
Hayır, fransa da olmak güzel olmalı
burada dogdumben sıkıcı sıkılıyom
avrupa da sosyal hayat sifir
en iyisi turkiye civil civildir simdi orasi
Burada aksam oldumu herkes evine çekiliyor kimse yok disarda😒
Tek başıma eğleniyorum, geziyorum vs vs ama bazen geceleri işte hüzünleniyorum ama yine de güzel seviyorum
ne zaman geldin almanyaya
türk mu kürt musun?
Türk sen
Türküm
Sıkıcı avrupa orada cok turk var cevren olmali senin
Baya var, geçen milanoya gittim gezmek için her yerden türk çıkıyor. Almanyayı saymıyorum yani düşün
Türkler cok avrupada
aman olsun iyidir türkler
Evet evet
Kendini niye yalniz hissediyon o vakit
Ailem türkiye de, her şey gündüzleri veya arkadaşlarla birlikte iken güzel olsa da yalnız kalınca bazı günler dalıp gidiyorum öyle… ama bir hareketli müzik açıyorum kendi kendime dans ediyorum falan öyle geçiriyorum. Bazıları demişler karı kızla takıl, sevmiyorum öyle şeyleri de
Boş ya kari kiz
Aileni ara iyi olur kendi kendine takil
Öyle yapıyorum, teşekkür ederim zaman ayırdığın için
Evlenmeyi niye dusunmuyorsum
Sorun degil
Bu güne kadar evlenebileceğim dürüstlükte ve kalitede bir kız tanımadım, insanlar çok değişikler
Almanyada mutlaka türk iyi kizlari vardir umarim denk gelirsin belkit evlenirsen yalnizlin ve mutsuzlun gider
Ben almıyım, teşekkür ederim yine de 😅
Anladim sen bilirsin aslen nerelisin
İzmir, sen
Ben iç anadolu aksaray
Aaa ne güzel
Evet
Anladım
E gel knka 😂😂😂
İşim burada napim
burada da iş bulursun nolcak
Az paraya çok iş var orada 😅
İşte bu sonunda bı itiraf geldi. Gelememek değillll, gelmek istememek bu 😂😂😂😂😂😂😂😂
Sjdjfjskdkfkskdkdk
Gelme isteği bi geliyor, sonra kaçıyor sjdjsjsj
Haklı isyan gelme boş ver ben olsam bende gelmezdim 😂😂😂😂