Yurtdışındasın diye herkes seni mutlu sanıyor?

Sanırım Türkiye de olmayı isterdim, her ne kadar gündüzleri güzel olsa da akşam kendinle baş başa kalınca öylece etrafı izliyor insan

birazcık hüzünlendim o yüzden yazmak istedim

kimse cevap yazmasa da en azından içimi dökmek biraz iyi hissettiriyor

Yurtdışındasın diye herkes seni mutlu sanıyor?
Cevapla