Ben çok gittim. İçeride, pek de hijyenik olmayan ortamlarda alkollü içki ve meze verilir ama öyle restoran gibi yemek verilmez. Bol bol kalitesiz oyun havaları çalınır ve kızlar dans eder. Aynı kızlar, gelip erkeklerin masasına oturur ve tabi kızlar oturunca fiyatlar x2-3 olur. Kızların çoğu geceyi de yine pavyondan bulduğu bir müşteri ile geçirir. Müşteri kız bulamazsa, garsonlar ayarlar.
Ancak, asıl ilgimi çeken pavyon işini yapanların, çoğunlukla ülkemizin doğu veya güneydoğusundan olması. İçeride çalışanlar, kızlar da o bölgelerdendir %90 oranında. Hatta geçenlerde TV de gördüm. Dizisini yapmışlar. Senaryoyu yazan, diziyi yapan bile aynı bölgeden.
Neden, bu işleri yapanlar çoğunlukla bu bölgeden çıkıyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer