Hiç pavyona gittiniz mi, içerinde neler olduğunu merak ediyor musunuz?

Ben çok gittim. İçeride, pek de hijyenik olmayan ortamlarda alkollü içki ve meze verilir ama öyle restoran gibi yemek verilmez. Bol bol kalitesiz oyun havaları çalınır ve kızlar dans eder. Aynı kızlar, gelip erkeklerin masasına oturur ve tabi kızlar oturunca fiyatlar x2-3 olur. Kızların çoğu geceyi de yine pavyondan bulduğu bir müşteri ile geçirir. Müşteri kız bulamazsa, garsonlar ayarlar.

Ancak, asıl ilgimi çeken pavyon işini yapanların, çoğunlukla ülkemizin doğu veya güneydoğusundan olması. İçeride çalışanlar, kızlar da o bölgelerdendir %90 oranında. Hatta geçenlerde TV de gördüm. Dizisini yapmışlar. Senaryoyu yazan, diziyi yapan bile aynı bölgeden.

Neden, bu işleri yapanlar çoğunlukla bu bölgeden çıkıyor?

Hiç pavyona gittiniz mi, içerinde neler olduğunu merak ediyor musunuz?
Cevapla