Hiç pavyona gittiniz mi? Pavyon olayına bakışınız nasıl?

Şu an Ankara Ulus'ta oteldeyim. Tam da aşağıda pavyonlar var. Kadının biri ordan çıkıp yanındakine "Bana konsomatris diyemezsin!" Diye bağırdı. Adam da şaşırmış "Ne diyeyim?" Diyor. Tam komedi ya😅😅

#pavyon #konsomatris #ulus #ankara #tersy
Hiç pavyona gittiniz mi? Pavyon olayına bakışınız nasıl??
Hiç pavyona gittiniz mi? Pavyon olayına bakışınız nasıl?
Cevapla