Şu an Ankara Ulus'ta oteldeyim. Tam da aşağıda pavyonlar var. Kadının biri ordan çıkıp yanındakine "Bana konsomatris diyemezsin!" Diye bağırdı. Adam da şaşırmış "Ne diyeyim?" Diyor. Tam komedi ya😅😅
Pavyon kadınların bedenlerinin sergilendiği yer alkol icip kendini dağıtma yeri . hic gitmedim işim de olmaz .. ben bir bayanın oralarda çalışmasını pek uygun görmem Ancak çalışıyorsada zaten mecbur düşürülmüştür Çünkü.. Bir kadını dansöz gibi kıvırtması icin para veren zihniyet bir hayli çoğaldı Kadının bedeni üzerinden de para kazanma olayı pavyon olayı.. İnsanlar çok moderniz olmuş harbi gerçekten herşeye bir kılıf buluyorlar
Gercek kadinlarin ortaminda sap gibi kalacak, kadinlarla duzgun iletisim bile kuramayan barzolarla pacozluktan geberen turk ve dogu avrupali kezbanlarin dolustugu yerler.
Gittim. Ne karşıyım ne de destekliyorum. Bu kadar stres faktörü varken hayatta erkeklerin biraz olsun eylenip kafa dağıtabilmelerini sağlıyor. Ama bu eylence ve stres atma olayı bu noktalara gelmeden çözülmeli desem doğru bir düşünce olur ; burda kapsamlı devlet ve şehircilik politikaları gerektiriyor.
Gençliğimde çok gittim oraları başkadır yazılı olmayan kanunları vardır orada çalışan insanları yargılarken önyargılı olmayın onlarında bir hayatı var iyi ya da kötü hayat işte
paran çok ve göz göre göre soyulmak istiyorsan, birde bir yerde bir bayana teklif etmeyi bırak bakamıyorsan, pavyonlar tam senlik. öyle değilsen hiç merak edilecek bir yer değil
En İyi Cevaplar