Herkesin evi böyle mi kızlar, sizce ben mi abartıyorum 🫤?

Evin en büyük kızıyım abilerim kardeşlerim annem babam herkes herşeyi benden bekliyor mesela yere çay döküldü herkes bana bakıyor bez getirsin de silsin diye veya yemek vakti geldi bana soruyorlar ne yapacaksın ne yapsak diye ütülenecek kıyafetleri var mesela benden rica ediyorlar evde bişey bittiyse niye söylemedin diyorlar zoruma gidiyor bazen. Aile hakkında önemli konular olunca yokum mesela mobilya alınacak kimse bana danışmıyor

Herkesin evi böyle mi kızlar, sizce ben mi abartıyorum 🫤?
Cevapla