Sizcede böyle düşünerek yanlış mı yapıyorum? İnsanlar neden böyle?

Arkadaşlar ben bugün markete gittim öğrenciyim kendime biseyler alacaktım yanımda sadece iki yüz lira vardı meyve falan aldım kasada kaldım 20 liram eksikti kasiyere dedim yok ama arkamdaki kadın bir market arabasını doldurmuş üstünden belliydi zaten durumu da çok iyiydi bana orada yirmi lirayı vermedi verebilirdi diye düşündüm ama vermedi aldığım meyvenin bı kısmını geri bıraktım ağlayarak çıktım o marketten hayat hiç adil değil benim param olsa öyle biri kasa da kalsa kesinlikle verirdim ben mi yanlıs düşünüyorum sizce?
Sizcede böyle düşünerek yanlış mı yapıyorum? İnsanlar neden böyle?
Cevapla