Depresyondayım yalnızım şanssızım bahtsızım?

2 senelik ilişkim bitti bana yanlış yaptı beni hep uzuyordu. arkadaşım hiç yok hep evdeyim başvurduğum işlerden 1 tanesi bile gel görüşmeye demiyor 21 yasındayım doğum günüm 1 ay sorma. Çok bahtsızım yalnızım hava çok güzel hep evdeyim konhscak kimsem yok dostum yok ona geri donmekte istemiyorum içim kan ağlıyor neden bu kdr bahtsızım şanssızım neden. Hayatımda hep aynı şeyleri yaşıyorum her konuşa iş aşk tekkerrür ediyor hayatım hep yani hep kötü şeyler yaşıyorum hayatsız gibiyim bir insan ile oturup konuşmayalı asırlar oldu o lanet adama hep donmek zorunda kaldım beni üzmesine izin verdim sırf yalnızlıktan usandım die artık istemiyorum ona donmek napicam neden hayatım bok cuvalından bile daha bokumsu ağlıcam yeter!!!
Depresyondayım yalnızım şanssızım bahtsızım?
Cevapla