Çat kapı oturmaya ve yatıya kalan misafirleri sevmediğim için sorun ben miyim?

Abim yabancı bir kızla evlendi. Kız bizim kültürümüze uygun yemekleri ve hizmeti hiç bilmiyor. O yüzden çoğunlukla bize yemeğe geliyorlar özellikle hafta sonlarında. Ramazan başladığından beri her haftasonu iftara ve yatmaya bize kalmaya gelip duruyorlar. Evimiz büyük değil, 2+1. Ben kendi odamda tek kalıyorum ve odam küçük, tek yatak var. Babamlar her kalmaya geldiklerinde kendi odalarında onları yatırıyor, benim odamada annemle ikisi kalmaya geliyor, 3 kişi rahat edemiyoruz. Bugün bir iş halletmeye yine geleceklermiş bize ve eminim yine ya yemeğe ya da yatmaya gelecekler. Anneme bu durumdan bıktığımı, oğlunun ve gelininin çok anlayışsız olduğunu, bizi hiç çağırmadıklarını, onlar yüzünden rahatımızın bozulduğunu ve arkadaşlarımı ya da kuzenimi yatıya onlar yüzünden çağıramadığımı söyledim. Annem bana düşüncemin ayıp olduğunu, eskiden 2 odada 10 kişinin kalmasının bile normal olduğunu söyledi. Bu konuda annem mi haklı ben mi?

Çat kapı oturmaya ve yatıya kalan misafirleri sevmediğim için sorun ben miyim?
Cevapla