Sevgilimin ailesi, aileme maddi konuda yardım etti. zekatlarını bize verdiler ve gururum kırıldı üzüldüm doğru bir şey mi sizce?

Sevgilimin ailesi, abim evleniyor ihtiyacı var diye beyaz eşya taksitlerini Ödemiş zekat adı altında. Ve bu durum benim gururumu kırdı onurum incildi sanki. Utandım yani bilmiyorum. İyi bir şey yapmışlar iyi düşünmüşler ama bu durum beni baya üzdü sizin başınıza gelse ne hissederdiniz ve hissetiklerim doğru mu

Sevgilimin ailesi, aileme maddi konuda yardım etti. zekatlarını bize verdiler ve gururum kırıldı üzüldüm doğru bir şey mi sizce?
Cevapla