Güncellemeler
+1 yıl
Olağandışı bir durum var gibi tepkiler aldım arkadaşlar böyle şeyler normal hatta 1 milyon TL geliri olan bile var abartmayın.
Güncellemeler
+1 yıl
Maşallah falanda diyin ayrıca
Birikim yapamıyorum diyorum ki daha uygun eve çıkayım en azından birikim yapmış olurum ve yeni bir ev satın alırım sırf tanıdıklarım lüks semtlerde diye ben de olmak zorunda değilim. Haklı mıyım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
şakamısın arkadasım 80 bin kıra vercegine ev alıp 100 bin tl kredi ödesen simdiye ev sahibi olurdun
Arkadaşıma uydum o ayarladı ben de başka şehir aman yabancı kalmayayım dedim tuttum enayilik ettim ama en azından çevre yaptım şimdi daha uygun bir ev bakıp para biriktirmeyi düşünüyorum.
valla 1 yılda 1 milyon 200bin tl yapar 3 yılda 100 bin tl ödesen kıran olmaz ev sahibi olursun üstelık 3 yıla maasında ortalama 200 bini gecmis olur
Sen ne iş yapıyorsunda aylık 150 bin tl ödüyorlar sana gerçekten çok merak ettim ya
Pilotum
Evlatlık arıyor musun yaşım 20 ?
Bastırılmış duyguların dışa vurumunun örneği bir soru. Eminim ki 15 bin TL bile gelirin yoktur.
Uygun olanını tercih etmelisin tabii ki de.
Bence çık, pahalı yahu geriye 70bin kalıyor, az.
Aynen öyle har vurup harman savurmanın anlamı yok bir alt sokağa taşınırım evde durduğum da yok zaten
73450 TL'lik bi ev bakmalısın
Yok 30-40 hatta 20lik ev bakıyorum birikim şart
20-30 bin olan yere taşın
Ben de onu düşünüyorum şu an hatta bakmaya başladım zaten
İnsanlara bakma. Arkadaşlarım var su gibi para harcıyorlar krediye düştüler bu yaşta. Yatırım odaklı yaşa dolar altın ev olur araba olur. Birde şu da var ülkemiz pahalı artık İstanbul'da daire parasına ingilterede şato satılıyor. Kiralar çok yüksek
Doğru diyorsun ayrıca aileme de destek oluyorum bana bir şey kalmıyor bu sefer ve oturduğum yerdeki insanlar pahalı zevkleri olan insanlar onlarla bir yere çıktığım gün zaten gidiyor tüm para en azından daha uygun bir yere taşınırsam 20k olsun geri kalanla hem birikim hem sosyallik salarım evin manzarası ve çevresinin sağlam olması dışında artısı yok
Çoğunluğa uymak her zaman doğru değil. Ailen belliki zengin değil anladığım. Belki onların ailesi zengin. Ben destek personeli bi sözleşmeli memuru sen pilot benden akıl alacak değilsin hatta benden zekisin sen bu soruda kendin gibi düşünen birilerini aradın ben çıktım belki içinden arkadaşlarım harcıyor bende harcım aynı maaş alıyoruz diye bi düşünceden olabilir bu düşünce tesellidir. Yemeğinden kısma onun dışında istediğin herşeyden kıs
Ne iş yapiyon
Pilotum
Maşallah bu maaşla biraz az sosyatik semte o kiraya daire alırsın
Pilot akrabaları uygun fiyata yolculuk ediyormuş beni akraba listene dahil edermisin 🙊
Nerde yaşıyorsun çok merak ettim
İstanbul kartal
Bana taşın
Kaçtı ki 80 oldu
Ziyaaaaaaaaaaa
Maaşının 150bin olduğuna bir ben mi inanmadim
Ne iş yapıyormuş da 150 bin doktor almıyor o parayı kolpaaa
Aylık geliri 150 olan biri burada ne ararsın?
Tam üstüne bastın
Gayet normal tamam asgari ücrete göre güzel bir maaş (maşallah diyin) ama ben yıllardır afedersiniz eşek gibi çalışıyorum bir zahmet alayım o parayı ayrıca bu sitede benden daha iyi durumu olan kişiler tanıdım herkes boş beleş değil.
Ne iş yaptığını söyler misin hade
Ablacım biz diyoruz ki mesleğin ney
pilotum dedim yukarıda
Tamam normal abla yaş kaç
Makinan ne senin peki? Pilotsan cevapla bakalım
El arabası
Yaşım 21 22 deme de bana 26 27 tamam o parayı kazanırsın
Gerçek bir pilot olsaydın ne diyeceğini bilirdin bu soruya
A320 okey mi
@br6868 yaşım 18 dayım belediyeden torpil yaptı te allahım ya
El arabası dedin önce geçti 🤣
Bu arada neden yani? Cidden neden? Neyin yansıması bu yaptığın
18 de bir insan lisesi'ni yeni bitirmiş olur o kadar zengin insan tanıdım çoguda 18 inde 150 bin almıyordu
Az kolpa sıkn
@br6868 ironiyle tanışmak ister misin?
Benim Instagramda 400bin abonem var
Tamam
Gerçekten pilot musun cidden hikaye atacağım şimdi😂
Tamam istersen 200 bin lik evde otur ama az kolpa at
Benim takipçilerim sağlamdır. Hemen gerçek ortaya çıkar 😂
Çünkü buraya girenler vizyonsuz
Kolpa yalan atıyor
Muhtemelen😂 ama olsun bir ihtimal gerçektir deyip geçelim.
Thk arkadaşım var thk ne olduğunu biliyorsundur demi ona sordum 18 yaşında pilot olması imkansız diyor
Bence hesabını silecek. Takipçilerim ortaya çıkarır onun pilot olup olmadığını.
Yalan atıyor
18 yaşında pilot olan ilk defa duydum
Ya pilot olmak isteyen biri sanırım. Heveslenip yazmış. Çokta şey etmeyelim.
Bende öyle tahmin ediyorum
18 yaşında normal bu hayaller
Umarım bir gün gerçekten böyle bir derdimiz olur 😂
Dediğin gibi kral o yaşta benimde uçuk kaçık hayallerim vardı ama hayat acı yüzünü gösteriyor
O nasıl bir ev öyle
Manzarası güzel ve site bilindik diye öyle yoksa ekstra bir yanı yok
Aynı koşullarda yarı fiyatına bir ev bulabilirsin bence. Kazancının yarısından fazlasını kiraya vermek pek mantıklı değil açıkçası. Tabi çevrene ayak uydurmaya çalışıyorsun ama uzun vadede kazanmak için planlı gitmen gerekir diye düşünüyorum
Gerçi zaten farkındasındır böyle bir maaş elde edecek kadar zekisin sonuçta. Ama bazen insan keyfi nedeni ile bazen böyle ikilemde kalabiliyor
Mesleğin ne?