Maaşım 150 bin kiram yeni 80 bin oldu sizce daha uygun bir eve çıkmalı mıyım?

Birikim yapamıyorum diyorum ki daha uygun eve çıkayım en azından birikim yapmış olurum ve yeni bir ev satın alırım sırf tanıdıklarım lüks semtlerde diye ben de olmak zorunda değilim. Haklı mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Olağandışı bir durum var gibi tepkiler aldım arkadaşlar böyle şeyler normal hatta 1 milyon TL geliri olan bile var abartmayın.
Güncellemeler
+1 yıl
Maşallah falanda diyin ayrıca
Maaşım 150 bin kiram yeni 80 bin oldu sizce daha uygun bir eve çıkmalı mıyım?
Cevapla