Hayırlıı akşamlar canım arkadaşımlaar✨Hayır ben yiyemem 🙌🏿


Hayır yiyemem.. Şimdi çocuklar bile istemez böyle bir şeyi hem sağlık açısından da uygun değil.. Herkesin tabağı, kaşığı, çatalı, bardağı ayrıdır.. Öyle olmak zorunda..
Cevap
10Cevap
Eğer eşim ya da sevgilimse yerim tabi ki de.. aksi mümkün bile değil.
İmkansızİmkansızİmkansızİmkansızİmkansızİmkansızİmkansızİmkansızİmkansızİmkansızİmkansız
Ailem ve ilerde eşim olacak kişiden yerim bunu dert etmem ama sağlıklı değil.
Salyası deyiyo böyle kokuulu kokulu ıyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Arkadaşlarımınkini, sevgiliminkini ve kendimi çok yakın gördüğüm küçük çocuklarınkini kullanırım
sevgilim değilse hayır
O birisinin kim olduğu çok önemli.
Kardeşiminkini yerim sadece
Yemem takıntılıyım bu konularda
Çok hassas olduğum konular, hayır
Bir tek karım olursa onun olur
Kim olduguna bagli
İmkansız su bile içemem
kiz oldugu sürece kasik degil , herseyi yerim
Asla tiksinirim
Yemem
Kişiye bağlı 😀🤤
Yiyemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?