Yarınki konuşma sınavında Saftrik gibi ingilizce yerine araya almanca ve Türkçe sıkıştırıyorum rezil olmaktan korkuyorum?

Az önce birinden bahsederken ingilizce anlatmam gerekiyor ama başladım her haarfabe is blonde demeye ayrıca sosyal ankastrem tutuyor hatta bir ara nw soru gelirse yes de geç dedim öyle bir strateji uyguladım rezil oldum 😭 ne yapacağım panik oldum hiçbir şey hazır değil vakit daralıyor

Yarınki konuşma sınavında Saftrik gibi ingilizce yerine araya almanca ve Türkçe sıkıştırıyorum rezil olmaktan korkuyorum?
Cevapla