Mantık evliliği yapmak sanıldığı kadar mantıklımı? Acil cevap lütfen?

Merhaba 9 senelik toksik bir ilişkim vardı kendisiyle kavga ettikten sonra düşündüm ve bana deli gibi aşık olan bir memura evet dedim. Bana her konuda destek oluyor. Gözü benden başkasını bile görmüyor. Benim için herkesi karşısına alabilir. Fakat ben daha sonra kültür olarak onu yetersiz buldum ve sevemiyorum ne yaparsam yapayım herşeyi gözüme batıyor onu sevmeyi deniyorum ama olmuyor. Maddi olarak hiç birseyini esirgemiyor ne istesem yapıyor ne istesem alıyor. Beni mutlu edebilmek için elinden gelenin daha fazlasını yapıyor. Her zaman kavga çıkarıyorum ağlıyor beni bırakma diyor. Ben haksız olsam dahi o hediyeler ve çiçekler alıp kurye ile gönderiyor. Arkadaşlarım bana sevenle evlenmek daha kaliteli dedi. Bazen kabul ediyorum ama bazende pisman oluyorum. Başka erkeklerle konuşmak bana daha eğlenceli geliyor ama o mesaj atınca sinir oluyorum elimde değil. Nisan atmayi düşündüm ama pişman olacağımı bildiğim için vazgeçtim. Nikah yaptik düğünü bekliyoruz. Sizce ileride değişir mi? Pişman olur muyum?
Güncellemeler
+1 yıl
Aileme de çok düşkün babamla annem onu seviyor. Onun aileside beni seviyor. Bazen bir hatasında ailesine şikayet etmekle onu korkutuyorum resmen yalvarıyor kafamı kırarlar diyor.
Mantık evliliği yapmak sanıldığı kadar mantıklımı? Acil cevap lütfen?
Cevapla