Yanlız olmaktan cok sıkıldım ne yapmaliyim?

20 yasindayim herkes gozumun onunde ask yasiyor kiskandigim icin degil herkesin her daim mutlu olmasini isterim bugun iki tane sevgili ciftinin ortasinda kaldim bana diyolar ki sen niye orada kimsesiz kaldin?😂napiyim sevgilim yokki🤷🏻‍♀️cok sıkıldım yanliz olmaktan. Sevmeyi sevilmeyi cok ozledim nerdeyse bir senedir hic hissetmedim desem yeri var. Goren guzelsin diyor ama olmuyor guzelin bahti olmaz derler benimki de o misal herhalde😂
Yanlız olmaktan cok sıkıldım ne yapmaliyim?
Cevapla