Bu zamanda iyi kız olmak çok zor?

Selam bugün kendi kendime düşündüm de. Övünmek için değil ama gerçekten güzel bir kızım. Ailem çok düzgün , temiz dindar insanlar bende aynı şekilde. Maddi durumumda çok iyi kötü olan kısmı şu ki insanlar böyle değil yani evlilikte denklik benim için çok önemli ama.. örneğin zengin olan din konusunda uyuşmuyor. Din konusunda uyuşan güzellik veya ekonomik açıdan uyuşmuyor.🤷🏼‍♀️Bu zamanda sanırım evlenmek için ortlama olmak daha avantajlı oluyor sizce?
Bu zamanda iyi kız olmak çok zor?
Cevapla