Bütün akrabalarımdan kaçıyorum doğru mu yapıyorum?

Samimi olduğum tek bir tane akrabam yok çocukken iyiydi büyüdükçe hepsinin ne olduğunu gördüm anladım ve hiçbirisine selam bile vermiyorum mecburi aile evime geldikleri zaman bile yanlarına gitmem selam bile vermem hiçbirine ne amca ne dayı ne hala ne teyze ne yenge ne kuzen hepsinin ne kadar yılan ve sinsi ve çıkarcı olduğunu biliyorum çünkü gerçek yüzlerini biliyorum kimse benim hakkımda da konuşamıyor sizce bu yaptığım doğru mudur yanlış mı?

Bütün akrabalarımdan kaçıyorum doğru mu yapıyorum?
Cevapla