Yurt dışındaki insanlar aşklarını daha rahat yaşıyor ve ifade ediyor. Sizce de öyle değil mi?

Burada hep bir baskı var. En basiti bir yerde buluşmak bile büyük sıkıntı. Buluşunca da ya bizi tanıdık biri görürse sıkıntısı. İş ciddiye binince de durum aynı. Aileler hep ilişkinin içinde ve rahat bırakmıyorlar. Her şeye karışıyorlar. Hep bir endişe ve gerginlik. Kısaca bu ülkede ve toplumda aşk yaşanılmıyor, yaşatmıyorlar. Baskıdan ve endişeden kendimiz gibi olamıyoruz

Yurt dışındaki insanlar aşklarını daha rahat yaşıyor ve ifade ediyor. Sizce de öyle değil mi?
Cevapla