Herkes atanmayi neden bu kadar anlam yukluyor?

Evet guzel ama olmuyorsa da dünyanın sonu değil bence. Yıllarını masa başında geçirmek de yazık değil mi? Sonu genelde hüsran oluyor

Herkes atanmayi neden bu kadar anlam yukluyor?
Cevapla