Doğma büyüme İstanbul'luyum.
Diksiyonu düzgün olmalı bence bir erkeğin.
İstanbul Türkçesiyle konuşurum ve gerçekten keko tabirli erkeklerden hiç hoşlanmıyorum.
Doğma büyüme İstanbul'luyum.
Diksiyonu düzgün olmalı bence bir erkeğin.
İstanbul Türkçesiyle konuşurum ve gerçekten keko tabirli erkeklerden hiç hoşlanmıyorum.
Valla full kurtlerin oldugu bir yerde calisiyorum. Kadinlari anlamiyorum. Adam İstanbul'da yasiyor 20 yildir yasi 30 hala karisini doven, cocugunu doven ve bunu normalmis gibi anlatan tipler hepsi. Bazen telefonda oyle bir konusuyorlar ki yae diyorum bak beni yalnis anlama fakat kiza neden boyle davraniyorsun konusunda son derece hakli kirma kalbimi nereye kadar gider boyle iliskiniz gitsede bilmem ne gitmese de bilmem ne diyorlar. Iste o an kendimi dunyanin en merhametlisi ve kacirilmayacak erkek olarak goruyorum 😆 kisisel bakim desen yok, diksiyon yok, ailesine saygisi yok, cahil. Bu kadinlar boyle erkeklerle nasil evleniyor aklim almiyor.
Bu dediğin Kürtlere genellenemez.
Cevap
18Cevap
Karadenizliyim bende kürtler ve araplardan hoşlanıyorum.
😁😁 neden peki
Ben Arap kökenli Kürdüm bu arada
Kadınsılar ve esmer kadınlar çok dikkatimi çekiyor. Kara kaş kara göz
Kesinlikle katılıyorum.
Memleket neresi?
Güneydoğu'nda
Göç edin İstanbul'da esmer kız yok şaka gibi doğuya göçeceğim.
😁😁
Keko sevmeyen biri olması hala ümit olduğunu gösteriyor
Gerçek bir beyefendi istiyorum bir de yani maskülen ve karakter olarak olgunlaşmış
Şansın var umarım da hakettigini bulursun
Neden şansım varmış
Çünkü bir kıyaslama yaptığımızda hala adam gibi beyfendi kişiler kekolardan cok daha fazladır. yani ben öyle düşünüyorum tabi çalıştıgın okudugun veya takıldıgın ortama göre değişir bu.
Tercihler ilgiler tartışılmaz beğendiğin profile uygun olması önemlidir hangi ırktan olduğunun pek önemi yok aslında istisnalar hariç tabi
Esmer olmalı, dişil enerjisi yüzüne vurmalı, nikah basılır bence :) Avrupa'da olduğum için tam yerine oturmamış gibi düşünüyorum diksiyonum ama?
Kürt kızlarının çoğu kürt ya da türk fark etmez keko sevmiyorlar bence. Kürt bir kız arkadaşla 4 sene geçirmiş biri olarak söylüyorum.
Hııı
Kürt kadınlarını çok çekici buluyorum gerçekten çok güzelsiniz benim olsan keşke
😂😂😂ağzının tadını biliyorsun..
Bilmez miyim birtanem
hoṣlanılıcak gibi değiller ondandır
Neden mesela
İstanbula alıştığın içindir
Muhtemelen...
Ben de yörük olmama rağmen yobaz yörüklerden hoșlanmıyorum, Kaliteli insanları severim
Benimle aynı șiveyi konuşan bi karım olmasını da çok isterdim ama bi taraftan da, Çok hoşuma gidiyo șiveli konuşan kızlar 🤗
Olabilir senin tercihinde bu yönden
Diksiyon ici katılıyorum
Sen kro sevmiyosun sanki
Kürt kızlarına hastayım ya
Çok güzeller ve her anlamda evlenilecek kızlar evet...
Tam erkeğine göre kadın olmayı çok iyi biliyolar
Bu dişil enerji...
Kesinlikle. Kast ettiğim tam da buydu hemen anladın. Tam manasıyla kusursuz denilebilicek kadar iyi bi enerjiye sahip oluyolar. Heyacan verici...
Anlaşılmak güzel bi his 😌
Sebep kadına karşı tavirlari
Hayır değer veriyorlar mesele o değil sanırım ben daha çok Türk hissediyorum
O da olabilir. Bence de
Kadın her yerde nezaketle karşılanmalıdır
Nezakette kusurları yokki
Kekoca nezaketle olmaz tabiki
Keko Türk de sevmiyorum yani
Ne seviyorsun kız sen maçomu :)
Gerçek kibar bir beyefendi akıcı konuşmaya sahip ağırlıklı olarak da İstanbul Türkçeli ve kelime hazinesi geniş
Entel adamdan koca olmaz maço olup kadının ruhunu omuzunda taşımalı
Maskülen olmalı tabii ki o benim için olmazsa olmaz , eril enerjisi had safhada olmalı erkeğimin şahsen
Tabiki kadında dişil, kadınsı cilveli olmalı erkeğini gözlerinin içinden ne dediğini bilmeli
😁😁😁😁 kesinlikle
Ama nerdeee öyle kadın :)))
Allah nasip etsin size de 🙏🏻
Amin inşallah ama yok işte
Hiç mi yok sana yazan eden be yavrucuğum üzüldüm bak hâline
Niye üzüldün bana yokki
Onlar sana ölüyor
😂ya art niyetle demedimki zevkler ve renkler tartışılmaz 🥲💖💖💖
Biliyorum ama bunu dile getirince ne oluyor
Bebeğim kast ettiğim şu Türklerde de aynı düşünüyorum yani akıcı konuşmalı böyle su gibi ve ağırlıklı olarak İstanbul Türkçeli bu dediğim özelliklere sahip olsa Kürt tabii ki ırk demem
Irkçısın nett
Hayır ne alâkası var ya
Akıcı olmayan Türkçe de olabilir bilmiyorum
Kürtleri seviyorumm lütfen yanlış anlamayın 🙏🏻💖
👀
Bunun nedeni doğup büyüdüğün yer
Sanırım haklısın..
Tamam
Normal
Nereli seviyorsun
Kürtse...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?