Annemin ayaklarını yıkamazsan seninle evlenemeyiz dedi ciddi mi?

Nişanlımla kötü bir kavga ettik. Kavgamızın temel sebebi annesi. Aslına bakarsanız sevgiyken çok iyi anlaşırdık. Lakin nişandan beri annesiyle bir türlü yıldızımız barışmadı. Ben fizyoterapistim. Neyse annesi ilk başta gelinlik arızası çıkardı annem tatsızlık çıkmasın diye üstünü örttü ev eşyalarını seçtik. Bu ne böyle anaokulu gibi olmuş dedi orada kavgamız başladı en son da ayaklarım ağrıyor bana masaj yapıp yıka dedi annemde ise kayış orada koptu. Benim kızım doktor senin ayağınlamı uğraşacak masaj salonuna git filan kaynanamla birbirlerine girdiler. Nişanı attık anneme göre neyse nişanlım da barışmaya geldi anneme ne olmuş yıkasın diyince annem evden attı bir daha gelme dedi böyle işte. Sizce kim haklı?
Annemin ayaklarını yıkamazsan seninle evlenemeyiz dedi ciddi mi?
Cevapla