Sevilme ihtiyacı neden bu kadar çok isteniyor?

30 yaşındayım okudum ama atanamadım. Evde bekliyorum öylece evlenemedim de. Yanımda biri olsun istedim ama hep flörtte kaldı. En son birisi çok kötü hakaretler etti öyle ayrıldı benden. Ne kadar çok sevilmek istediysem o kadar çok olmadı. İçim o kadar çok acıyo ki.. benim hiç mi sevilcek bi yanım yoktu. Anne olmak istiyodum. Bunları yaşamamak ve belki de yaşayamıcak olmak çok içimi acıtıyo. Çevremde insanlar sen çok güzelsin nasıl olmuyo diye şaşırıyo ama olmuyo işte sevilemiyorum. Hep cinsellik için geliyolar sonra bu konuda deneyimim yok diye gidiyorlar. Yoruldum artık , bazen sokakta yürürken ağlama krizine giriyorum. Yapamıyorum , sevilmeye çok ihtiyacım var. Durduramıyorum bunu , bu yüzden neşemi kaybettim yaşama sevincimi kaybettim. Ruh gibi dolanıyorum ortada. Sadece zaman geçsin diye yaşıyorum. Kabullenemiyorum napıcam ben?

Sevilme ihtiyacı neden bu kadar çok isteniyor?
Cevapla