Evlendikten sonra erkeğin kütüğüne geçmek saçma değil mi?

Şimdi feministlik taslamiyorum. Ama bana saçma geliyor. Ben neden evlendikten sonra diyelim adana ( her hangi bir ilde olabilir) kütüğündeysem neden soyumu sopumu bir imzayla değiştiriyorum ki? Erkeğin soyadını almaya pozitif bakıyorum ama kütüğüne geçmeyi istemiyorum. Bir video gördüm sosyal medyada. Türk kadın yabancı bir erkekle evlenmiş çocuk annesinin babasının kütüğüne kayıtlı olmuş. Damatta karısının kütüğüne kayıtlı olmuş o da olayın saçma bir tarafı. Siz ne düşünüyorsunuz?
Evlendikten sonra erkeğin kütüğüne geçmek saçma değil mi?
Cevapla