Hepimiz birlikte vakit geçirdiğimiz kişiler gibi düşünmeye başlarmıyız?

"Birlikte uzun zaman geçiren insanların bir süre sonra beyinlerinde de benzerlikler olmaya başlıyor; dil, duygu ve hayata bakış açısından ortak kalıplar geliştiriyorlar. Beynimizi yakın çevremiz şekillendiriyor"

Siz ne düşünüyorsunuz? Sizde veya arkadaşınızda farkında olmadan böyle bir etki oldumu? ya da başka birisinde gördünüzmü?

Hepimiz birlikte vakit geçirdiğimiz kişiler gibi düşünmeye başlarmıyız?
Cevapla