Hayallerimin peşinden mi gitmeliyim yoksa ailemin hayallerini mi yaşamalıyım?

İki dünya arasında kalmış gibiyim. benim kendi hayallerim var , ailemin başka hayalleri var. çok bunaldım artık. Ailem tıp kazanmami istedi , kazandım. Bitirmek üzereyim 6 . yılı. şimdi uzman olmamı doktor biriyle evlenmemi istiyorlar. oysaki benim sevdiğim kişi başka , ne doktor ne bu ülkeden. Ayrılmamız için her şeyi yaptılar. psikolojik fiziksel şiddet. Seven insan ayrılabilir mi. ayrılsa Bile unutur mu. benim hayallerim ne olacak. çaresizim. ayrılmak istemiyorum. Artik onların dünyasını değil kendi dunyami kurmak istiyorum.

Hayallerimin peşinden mi gitmeliyim yoksa ailemin hayallerini mi yaşamalıyım?
Cevapla