Abdinin dıgıdık Dingil vs
Paşam Abim vs
Deli manyak vs
Dayı yeğen vs
Kendi lakabim var /yoruma lütfen yazalım
Adım yeterli geliyor
Öyle bir çevde düşman başına
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kullanıcı ismim yani Güneş, Güneşim, Güneş Yüzlüm diyen oldu şimdiye kadar. 😅😅Bana bakan güneş görüyor ne hikmetse? Bir de çocukken babamın teyzesinin kocası Safinaz diyordu, ben de ona iri yarı olduğu için Kabasakal diyordum.😅🤣Adamı uzun zaman görmemiştim. En son çocukken Ankara 'da ben göz için geldiğimde onlarda kalıyorduk. Yıllar sonra denk gelince adam bana yine "Sen beni hatırladın mı Safinaz?" dedi. "Hatırladım Kabasakal., dedim. 😅😅
10 tane lakabım var
1 karakiz
2 saçaklı
3 aptal kızı
4 çingene
5 Cimcime
6 aslan
7 aslan parçası
8 kral
9= 2 de Kendi ismim var yapıyor 10
Ailem ailenin en küçüğü olduğum için bana minik diyordu şu an 175 im hala diyorlar akhskajaja
Arkadaşlarım da dalga geçmek minik zürafa diyor
Kurt 🐺 adam diyorlar
Cevap
29Cevap
Seslenmezler
Değişiyor, ev ortamı ismime bin tane lakap takıyor arkadaş ortamım da oyun nick'im yüzünden ağız alışkanlığından bal diyor
Wifi şifreni evde deigisip duruyorlar desene🤭🤭
Wifi'nin çekmediği an siteye kaydolmaya çalışıyordum, o anki sinirden doğdu bu nick 🥲
🤔 güzel anektot ama bazen hayatın bir köşesinden doğuyuyor başarılı olmuş 👍
Teşekkür ettim :)
Rica ederim çekim gücün hep yüksek olsun
Bana maviş diyorlar, annemler deli diyorlar. Liseden arkadaşlar delimavi öyle farklı bir lakabım yok.
Hayır genelde lakap takmaz kimse belki deli diyen olur ama ablam bana gülmeyin ama porsuk diyor yıllardır ahahahsh 😂😂
Hayır, kimseyle o denli samimiyet kurmuyorum. Samimi olduğum insanlar da beni rahatsız edeceğini bilirler bu durumun.
Uğur böceği derler genelde, şanslı bir kişiliğe sahibim diye sanırım
İsmimi kullanırlarsa Sefo, aksiyse genel erkek lakabı kullanıp reis vb. kullanıyorlar
Bana lili veya makuşka lakabım ile seslenirler aile içinde.
İş yerinde onore etmek için kullandıkları bir lakabım var. Sağ olsunlar.
Arkadaşım gülüm der değişiyor bazen isimle hitap ederler öyle.
Kedileri çok sevdiğim için pisicik diyenler olmuştu.
Bir çok lakaplarım var
Süslü
Mısır prensesi
Sosyete güzeli
Mayıs
Mummuş en çok duymayı özlediğim 😔
Genelde işimde üstad ya da hocam şeklinde seslenirler. Bunun dışında bir lakap takılmadı
Annem ayı, manda, k. ş. r, o. r. o.. u falan der.
Hayır adım var zaten 😂
Deli derler kdfjgkdjbg
Çevre yok yalnızım 😀
Bazen yakın arkadaşlar
Microsoft olarak seslenirler :-)
Müdür derler genelde 😂
Zaten Sado lakabım. Herkes öyle seslenir.
İsmimin sonuna şş ekliyorlar genelde
Adım yeterli geliyor
Cadı veya yamyam🤷🏻♀️
Lakap hiç sevmem takmayı da sevmem
Evet bazı arkadaşlarım "momo" derler
Uzaylı Zekiye, örgülü, kıvırcık, ya da tüçe 😄😄😄
Adımla hitap edilmesini isterim..
Genelde ismim ile
Başkan reis diyarlar
Zürafa😂
🦒🦒 leylek diyolardi bir ZAmanlarda🤭
🤫🤫 aramızda 😇
Yine gelmis semtin efendisi derler
Artist var opi var optik var..
Reis diyorlar daha çok 😂
Güzel içerik teşekkür ederim…..
Herkes farklı şeyler diyor
Ya adımı söylerler ya da hocam derler
Adım yetiyor ya
Soyadım ile seslenilir bazen
Hayir
Böyle Lakap yok
Kankağğ bedelini ödiceksin
Ne bedeli kankağğ
Adım sadece.
Adım yetiyor
Adım yeterli 😊
Ordi derler.
Muharrem ince diye lakap takilirmi bir insana ya
Çok sinirli derler
Kullanıcı adım...
Beyefendi derler
Evet bana Yunan diyorlar
Adım yeterli geliyor
İsmimle
Soy adım ördek 😝😝
Seslenen var
Ayı Derler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?