Erkeklere böyle olunca değerin olur dedi doğru mu kızlar?

Teyzem 4 yıllık evli ve eniştem ilk gün ki gibi hala teyzemin peşinde koşuyor , etrafında pervane oluyor , teyzeme sırrını sordum bana dediği şu ; fazla umursamıyorum , ben onu değil onun beni merak etmesini sağlıyorum. Ve kıskanmiyorum. Çünkü kıskandığın zaman erkek kendini nimetten sayıyor , mesela kavga ettik ceketini aldı gidiyor demi hayatta dur demem. Eninde sonunda gelecek zaten. Yemek mi yaptım çayı da sen yap derim , kendi eksiklerimi hiçe saymam alinicak o kadar.. Kızım bunlara böyle böyle olunca değerin oluyor
Erkeklere böyle olunca değerin olur dedi doğru mu kızlar?
Cevapla