Sahura kalmadığım için sorun ben miyim? ?

Ben 18 yaşındaym lise son öğrencisiyim sınava hazırlanıyorum. Malum cok az Br sure kaldı bende bu kalan sure mi iyi kotu degerlendrmek istiyorum okuldan kalan zamanlarım da ya da uykumdan bölerek çalışmya çalışyorum annem dün iftara kuzenlerini çağırdı ama çağırmadan nönce sınava çok az bir zaman kaldı önümüzdeki yıl davet etsek olmaz mı dememe rağmen reddetti neyse dün okuldan döndüm mutfakta yemek yapıyordu iftara misafirimiz gelecek dedi ve ben dün çalışmam gerkken dersleri de çalışmadığım için bugun daha fazla çalışmak zorundaydım neyse iftar saatine daha vardı bende en azından misafirler gelmeden 3 beş bir şey halledeyim diye gittim biraz çalıştım kuzenlerinden biri geldi mutfakta yemek yaptılar kadın geldikten 5 10 dkk sonra da ben gittim yarım etmeye. Sofraları hazırladım suyuydu ekmeğiydi yemekleri taşıdım, çay demledim, mutfağı toparladım... Yeni de diş teli takdırdım yerken içerken çok zorlanıyorum. Ve annem kendisi bu yıl zorlandığıda tutma istersen dedi bende yattım gece bugün için deneme sınavım vardı sahura kalktıktan sonra okula gitmeme çok az bir zaman kalıyor ve uykusuz kalıyorudum dedim yarın tutmayayım azıcık başım dinlensin bütün sahur üniverse kazanmazsam neler olacağına dair, hiç bir işe yaramadığıma bencil olduğuma, dair söylendi sahura kalmadığım için kızdı sorun ben miyim

Sahura kalmadığım için sorun ben miyim? ?
Cevapla