Nasıl baş edicem bunlarla hiç iyi degilim çok kötüyüm?

27 yaşındayım abim ve annemle yaşıyorum anlaşamıyorum bir türlü kafa yapım uymuyor. Annemle abim namazında niyazındalar ben açığım Allaha inancım sonsuz Elhamdülillah. Ama ailem beni hep dinden vuruyor imanımın zayıf oldugunu sonumun iyi olmadığını dinden uzak oldugumu başıboş sorumsuz biri oldugumu söylüyorlar Allaha inancım var evet namaz kılmamak kapanmamak benim tercihim bunları yapmadım diye dinsiz olmuyorum beni hep din üzerinden vurdular artık cidden bende kendimi öyle görmeye başladım rabbim de sevmiyordu belki beni. Herşeyime karışıp laf ederler televizyon izlerim şeytanın tuzağı diyip kapattırırlar telefonu elime alırım dinden haberin yok derler. Artık o kadar çok soğudum ki onlardan seslerini duyunca bile sinirim bozuluyor tepkimi belli edince döverim vururum kırarım oluyor onlara uymadığım için onlar gibi olmadığım için bu lafları hergün duyuyorum nasıl başa çıkıcam ben bunlarla gidecek yerim olsa durmazdım ama yok bazen uyku hapı alıp günlerce uyanmamak istiyorum bir fikir verin napıcam

Nasıl baş edicem bunlarla hiç iyi degilim çok kötüyüm?
Cevapla